تیلیت چیپس
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



تیلیت چیپس

بازدید : 2152

 

 

 

 

 

 

 

سلام به دوستای گولم

چه خبر؟

(بقول یه عزیزی) چی میکونی ید؟

جاتون خالی دیشب یه تیلیت باحال زدم

البته میدونید موضوع از اونجا شروع شد که من یه بسته چیپس  رو

میخواستم با یه کاسه ماست بخورم

چیپس رو باز کردم هی یه دونه یه دونه میزدم تو کاسه ی ماست و میخوردم

بعد یهو دیدم این خل بازیا و سانتان مانتان بازیا به ما نمیاد 

کاسه رو گذاشتم بین دولنگ وچیپس هارو توش ریختم

جاااااااااتون خالی یک تیلیت باحالی شد! با پنجول افتادم به جونش...

فقط حیف..... یه دست پیازه مشتیه باحال کم داشت...

مامانم اومده میگه داری چیکارمیکنی؟؟؟؟

میگم چیپس و ماست تیلیت کردم

مامانم:

من:بد میکنم غذا آفرینی میکنم؟؟جای افتخار کردنته؟!

مامانم:اییییییییییییییی...خدایا این واسه چی مون بوووود؟؟!

من:

((((((وای من کمبود محبت شدم

دیگه آپ نمیکنم

فک کنم سرراهی بودم..

وای خدا انگیزه واسه زندگی رو از دست دادم 

شاید دیگه نیام دعا کنین دارم دق میکنم)))))))

دیدین بعضیا از این اداها درمیارن؟؟

خخخخخ

تا یکی به اسبشون گفت یاوو، عقده شونو رو این وبلاگ بدبخت خالی میکنن!!

من که یه دنیا به NOTLOVE وابسته ام ...

فقط تب میکنم زودتر بیام پیشش...

عاشقشم

بقول خودم تنها عشقیه که به آدم وفادار میمونه...

پس دوستت دارم NOTLOVEام

از بحث شیرین تیلیتمون جدانشیم

داشتم میگفتم! لی لی لی خلاصه...

داداشم:اووووووووف چه تیلیت باحالی فقط سس فلفلش کمه !!!

اخخخخخخخ

دل خودمم بد شد!

این از من داغون تره بخدا... اییییییییی

اینجاست که باید گفت:

فک و فامیله داریم؟؟

(البته اینا همش از خودمه اتفاقاتی که می افته

هیچ جا کپی نکردم شمام نکنین...)




نظرات شما عزیزان:

پسر
ساعت18:09---2 دی 1391


مستی
ساعت21:02---1 دی 1391
خخخخخخخ دیفونه لنگه ی فاطووو

پرنسس
ساعت21:37---26 آذر 1391
سلام.
خخخخخخخخخخ
چه کارایی میکنیااااااا
اصلا همین غذا آفرینی هات همه رو اسیر کرده!!!!


ghazali khanum
ساعت14:40---25 آذر 1391
سلام خانوم خانوما...قالب نو مبارک چه نازه مثه خودت
کارت هم خیلی خوب بود...حله حوله خوردن با همین کثیف کاریاش میچسبه دیگه...


**فریاد بی صدا**
ساعت13:15---25 آذر 1391
خیلی جالب بود کلی خندیدم البته به تو نه به کارت

בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت0:20---25 آذر 1391
... به قبرش بباره که همش فیلترم میکنه


دیگه فیلتر هم واسم عادی شده

دست نوشته هات منو کشته



دختر بداخلاق
ساعت23:57---24 آذر 1391
ای شکمو چند کیلویی ؟؟؟؟

سلامی دوباره آجی جون

فیلتر شدم طبق معمول
اینم ادرس جدیدم


غمكـــــــــــده
ساعت21:35---24 آذر 1391
آبجي آهنگه وبلاگو ميگما آهنگ وبم باز نميشه؟
پاسخ: نمیدونم چشونه منم یکی آپلود کردم باز نمیشه رو اعصابمه!


غمكـــــــــــده
ساعت20:53---24 آذر 1391
قـــــــــــــــــالب جديد مبالك عسيسم

احمد
ساعت19:17---24 آذر 1391
آره قالبت قشنگ شده مبارکت باشه ههههههه

دختر سیسخت!
ساعت17:11---24 آذر 1391
سلام اجی جون خوبی؟


نمیدونم والا چرا باز نمیشه!....حیف!....قالب جدیدت معرکس....دنیا ک تموم نمیشه،همش شایعس!


اوف ولی ای کاش تموم بشه خلاص!!!
پاسخ: نگو اجی خدانکنه... قالبم جدید شده بود؟؟؟وای خدا چرا چیزی که تو میبینی رو من نمیبینم چیزی که من میبنم رو تو نمیبینی ایییییییییی...مخم گوزید!


بنده خاکی
ساعت15:58---24 آذر 1391
مهم نیست هندونه شب یادات شیرین نباشه...

یا انارت ترش از اب دراد....

یا چندتا از گردو هایی که میشکونی پوک باشه...

مهم اینکه برای من عزیزی که 4 روز زودتر یلدارو بهت تبریک گفتم...
پاسخ: تو خودت یه پا یلدایی گلم ممنون یلدای توهم مبارک ولی انار ترش بیشتر حال میده هااااااااااااا...


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:56---24 آذر 1391
hayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vaaaaaaay...

ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii akhe in dige chejooresh boooooooooood... joone dadash saman d az in kar ha nakon.. haayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy., gofti piaz halam bad shod...

rasti abji mamnoon az nazare zibatttttt...
پاسخ: سامااااااااااااااااان..فارسی بنویس بابا


amin
ساعت15:21---24 آذر 1391
eyyyyval

kheylii hal mide albate ba maste moo30r

bishtar michasbe

rasti manmooonam va3 nazarate ziibat too webam

taaaaaaanx
پاسخ: خاهش میکنم داداش گلم اره فک کنم باید با ماست مسیر هم امتحان بشه... بشش فک میکنم


غمكـــــــــــده
ساعت15:11---24 آذر 1391
آره
پاسخ: عجب!


احمد
ساعت14:52---24 آذر 1391
نوش جونت

ساعت14:51---24 آذر 1391
سلام



ای ول چیپس خور تنهایی میخوری باشه دارم برات منم تنهایی میخورم ههههه
پاسخ: خواب بودی بابا دلم نمیومد بیدارت کنم ههههههههههه


ژیلا
ساعت13:50---24 آذر 1391
یعنیییییییییییییییییییییییییی ییی
حالم ازت بهم میخوررررررررررره ها لوسسسسسسسسس شکمو اخخخخخخخخخخ
دلم میخواد بیام همونجا سرتوکنم داخل کاسه تلیته
بیشووووووووووووور
چطوردلت اومد تیت به این خوشمزگی رو بدون من بخوررررررررررررری بی انصاف ظالم

کوفتت بشه ههههههههههها


مهرسا
ساعت13:14---24 آذر 1391
محدثه جون منم استعفا دادم. برو پست آخرمو بخون..
از من خدافظ...


atena
ساعت10:33---24 آذر 1391
سلام ابجی محدثه ممنون که بهم سرزدی. همین که بهت چسبیده کافیه ازاین به بعد توش پفک هم رنده کن

دختر سیسخت!
ساعت9:39---24 آذر 1391
سلام اجی گلی....خوبی؟

اره دیگه از این به بعد میخوام تو تی وی کلاسای فوق پیشرفته ی ذلت نقاشی بذارم!!!

ممنون ک مطالبمو خوندی و کامنت گذاشتی....خعلی مهربونی....

ادامه ی مطلب دختر زشت فی.لت.ر. بود ک!!!

خعلی کنجکاو شدم شعرشو بخونم....ببین میتونی درستش کنی!
پاسخ: ای بابا ابجی واسه خودم که فیلتر نیس چشه؟؟؟ چیز خاصی توش نیس که فیلتر بشه اخه!


هانیه
ساعت2:29---24 آذر 1391
مرسی عزیزم
راستی امروز یه میگوی متفاوت خوردیم
تا چه حد نزدیک دستورت شد نمیدونم ولی جدید و جالب بود...مرسی
بازم هر غذایی میدونی بهم یاد بدی ممنون میشم


غمكـــــــــــده
ساعت1:45---24 آذر 1391
پس بابام از شما هم بدتره كه رو برنج مربا ميريزه با روغن زيتونو شيره عسل
پاسخ: سعید داداشی بیا تورو خدا یه کتاب از کارها و سخنان بابات بنویس جوووووووووون اجی...


ساعت1:11---24 آذر 1391
دل را میهمان کن به فریادی کوتاه

فریاد بزن از انتهای وجود

فریادی بکش


گاهی حسرت یک فریاد می ماند بر دل


بنده خاكي
ساعت1:05---24 آذر 1391
واقعا پست جالبي بود...

فقط اجي تو دستات تميز بود ديگه نه؟؟

اخه چرا اين طوري ميكني...؟
پاسخ: هاااااااااااا؟؟؟؟ دستام؟؟؟؟؟ امیدوارم تمیز بوده باشه... ههههههههههههههههههههه


بنده خاكي
ساعت1:01---24 آذر 1391


عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ


پاسخ: زیبا بود گلم


حامد
ساعت0:27---24 آذر 1391
بزار من یکی خوشگلترشو برات تعریف کنم خانم

ماه محرم تازه از سربازی خلاص شده بودم

رفتم تبریز تا ببینم اونجا عاشورا و تاسوعا چطوریه

جاتون خالی چه آبگوشتایی میدادن فقط حیف که دونفره بود

یه بار موقع تقسیم آبگوشت اون ظرفی که توش آبگوشت داشت چپه شده رو شیر برنج

من و پسر خالم هم قبلش کلی شکر ریخته بودیمو حسابی شیرینش کرده بودیم

دلم نمیومد گوشتا و سیب زمینی هایی که افتاده بود تو شیر بنج رو نخورم

واسه همین به محسن گفتم با قاشق حسابی بهمشون زدوای رنگ شیر برنج شده بود قهوه ای مایل به سیاه

یکی از بچه ها هم پیازو خورد کرد توش

دیگه نمیدونستیم اینا رو چی کنیم من بودم و آبگوشتمو شیر برنجم

یه یا علی گفتم و دوتایی خوردیم

جات خالی فرداشم تو بیمارستان دوتا آمپول اندازه شیشه نوشابه فرو کردن تو پام

حالا آشپزی تو خوبه یا من؟

لینک شدی


پاسخ: قربونت داداش من استعفا دادم ....!!!!!!!!!!! بابا تو که از منو داداشم داغون ترییییییییییی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج